Usch

Skolan är någonting jag helst skulle slippa ifrån. Ett långt lov och en massa kul aktiviteter vore att föredra! Men nu är jag fast i den skola som mer och mer liknar ett koncentrationsläger. Dock tror jag ätt en händelserik och rolig fritid kan väga upp det hela lite! Så jag ser till att planera så att jag har mycket tid att träffa vänner och ha kul. Men det går inte heller alltid som man tänkt sig. T.ex. har mina stockholmsplaner för morgondagen blivit grusade för att jag måste ta hand om min bror. Inte så kul, men vad kan man göra i ett sådant läge? Haha. Nu ska jag hoppa in i duschen! Puss!

En deprimerad jag påväg till skolan och en så gott som klar bild!


Kommentarer
Postat av: kurdilele <3

fin bild:)

2012-01-12 @ 14:21:05
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0