Hejdå!

Nu åker håret! Okej, inte riktigt så... Men hårfärgen åker! Jag ska bli brunett igen. Jag kommer antagligen ångra mig och vilja bli blond igen till sommaren men det skiter jag i just nu. I need the change! Så jag säger hejdå till mig blonda svall och skaffar mig en rödbrun kalufs istället.
Igår åkte jag och Sanna på en spontanresa till Uppsala där vi träffade Johan och hans pojkvän Henrik. Det var jättetrevligt och vi skrattade och hade kul. Dock är jag ganska bra på att göra söker utan att tänka efter innan, så Sanna och jag missade vårt Zumbapass. Vi får helt enkelt skaka rumpa lite extra mycket nästa vecka.
Nu ska jag hoppa in i duschen. Puss på er!♥
Jag för ett bra tag sedan...

Kommentarer
Postat av: Sara

det blir säkert skitsnyggt! :D

2012-01-10 @ 14:41:28
URL: http://sarajohanssonstyle.blogg.se/
Postat av: stephanie isabell

kikar in önskar dig en fortsatt trevlig dag ! =)

2012-01-10 @ 14:44:13
URL: http://sisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0