Sol

Det är en stor nackdel med vintern. Man blir deppig, man tycks alltid se blek och sjuk ut hur man än gör, och man blir äckligt trött. Jag har ingenting emot vintern i övrigt. Jag älskar snö! Och att åka skidor är jättekul. Men jag saknar solen otroligt mycket, och det är det som får mig vilja att vintern ska vara över. Jag är dessutom en sådan person som alltid lyckas ställa om dygnet på något vis, så jag vaknar i princip när solen går ned. Man kanske kan skaffa sig en egen liten sol som man kan tända när man känner för det? Det vore galet praktiskt.
Men nog om det. Jag bör nog gå och knoppa nu. Så... Godnatt! (igen) ♥
Lite bilder från familjens Greklandsresa i Augusti.

Kommentarer
Postat av: sonja

Åh, sommar...♥

Vill du vara med i veckans blogg?http://zlokka.blogg.se/2011/december/vinnaren-av-veckans-blogg-och-nu-omgang-1312.html#comment

Kom ihåg att kolla lite extra på vad man kan göra för att få större chans att vinna!

PS. FÖRLÅT OM DU INTE GILLAR REKLAM ♥

2011-12-18 @ 11:34:42
URL: http://zlokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0