Lång dag

Idag började jag klockan 8.45 och kom hem före ca. en timme sedan. Efter den vanliga skoldagen, som slutade 15.10, hade vi en "gotlandfest" med klassen. I augusti var vi på klassresa på Gotland. Det var supermysigt och vi hade det jättetrevligt tillsammans! Idag samlade vi ihop alla bilder som blev tagna under klasstresan, bakade lite muffins, proppade i oss pizza innan vi visade upp ett bildspel för alla föräldrar. Det var riktigt trevligt och vi fick oss en del goda skratt när vi såg alla bilder...
Just nu sitter jag och skissar lite på en bild jag hade tänkt att ge till min pojkvän när vi träffas igen. Hur den blir kanske ni får se senare, om det blir bra alltså.
Jag mår också mycket bättre idag och hoppas på att vara ännu närmare 100 i morgon. Men nu ska jag fortsätta mitt tecknande. Puss på er! ♥
Lite gotlandsnbilder och en bild jag gjorde i skolan idag.

Kommentarer
Postat av: felicia

fint du målar! :D

2011-12-21 @ 18:19:12
URL: http://filluxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0