Drawings

Jag har upptäckt att det är kul att teckna igen! Jag hade tröttnat lite och inte tecknat på ett tag. Men nu har jag hittat ny inspiration och tecknar som aldrig förr!
Just nu håller jag på att packa, i morgon åker jag till norrland. Jag har i princip all min släkt där uppe och nu ska vi åka dit och fira jul. Det ska bli trevligt men jag är inte speciellt taggad inför bilresan. Jag tror att det tar ca. 6 timmar att åka till Husum, den lilla byn där min farmor och farfar bor. Jag kommer nog se till att sova bort större delen av tiden. Det är någonting jag har blivit riktigt bra på efter alla mina långa bilresor, Att sova...
Nu ska jag fortsätta packa. Önska mig lycka till och håll tummarna för att jag inte glömmer någonting. Puss! ♥
Tre dåliga bilder på relativt dåliga teckningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0