Osv

Nu är jag hemma från min lilla "norrlandsturne". Jag fann varken tiden eller orken att blogga när jag var där och allt om julklappar och så vidare tar jag lite senare idag. Just nu sitter jag uppe i vardagsrummet och väntar på att sanna ska vakna, vi ska närmligen ner på stan och kolla om hon kan hitta någonting att ha på sig i morgon. Jag funderar på att köpa något häftigt läppstift eller nagellack eller dylikt, men vi får se hur det blir med det! Jag har dock ett litet problem med min "nyårsoutfit". Jag har två klänningar att välja på och jag vet inte vilken av dem jag ska ha! Ni kan få se båda klänningarna sedan och kanske hjälpa mig lite?
Tack och puss!
Glad tjej på julafton...

Kommentarer
Postat av: cherie's välgörenhetsblogg

söt! :)

2011-12-30 @ 17:22:49
URL: http://www.cherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0