gingerbread and copycat

Jag är jättetrött. Jag kan inte ha sovit mer än en och en halv timme inatt, och det på gund av filmtittande. Jag såg närmare fem filmer och bland dem Grave encounters och Dumma mig. Det är två riktigt bra filmer som jag kan rekomendera! Nu sitter jag och slötittar på tv och äter pepparkakor. Jag tror också att jag hittat den tjockaste pepparkakan som någonsin gjorts, och jag misstänker att det är min bror som är hjärnan bakom det hela. Haha. Jag har dessutom blivit copycat. Inte riktigt kanske, men jag har gjort en Jom Morrison nummer 2! Kanske inte lika snygg som den första, men helt okej! Nu ska jag fortsätta proppa i mig kakor... hehe.. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: viki

söt!

2012-01-08 @ 17:37:50
URL: http://vikzan.blogg.se/
Postat av: Beathe

haha shiiit vilken pepparkaksgubbe :p Men den va säkert god :)

2012-01-09 @ 12:33:19
URL: http://beathelindbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0