Lögnare

Jag vet att jag är duktig på att lova saker och sedan inte hålla vad jag lovat... Men i alla fall, här kommer inlägget jag pratade om tidigare idag! Jag har nyligen kommit hem från ett "theparty" hos Filip. Det blev inte så mycket thedrickande men desto mer prat och promenader. Nu har jag ont i benen och skavsår över hela fötterna lagom till nyår. Jag undrar fortfarande hur man lyckas få skavsår under foten... Men på tal om nyår, klänningarna som jag väljer mellan kan ni se här nedanför och jag är 99,9% säker på att det blir den helsvarta. Visst, den prickiga är söt men den svarta är mer festlig på något vis.

Nu ska jag sova så att jag orkar upp i morgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0